Antud Milvi ei ole kuidagi seotud Malluka Milviga. Aga kuna minu peugeoti numbrimägis on MLV, siis ongi ju Milvi. Muidugi ei tasu arvata, et kui on vaja auto kohta midagi öelda, siis ma nimetan autot Milviks ja räägin temast. Auto on mulle ikka asi, aga kodus võib ju Milviks kutsuda. Ja siin postituses samuti.
Olen nüüd Milviga sõitnud 1,5 kuud. Ja mina olen rahul. Pärats ostmist lasin ära vahetada filtrid (õli ja salongi) ja õli, seda lasin teha Tartus. Suurema hooldus sai tehtud Võrumaal puhkuse ajal. Vahetati termostaat, vaadati pidurid üle, vahetati mootoririhm ja generaatori rihm ja vaadata muidu üle + nipet-näpet. Lisaks tuli välja, et üks esiamort hakkab läbi minema, aga sellega veel väget kiiret ei ole, kui ma just 140km/h ei sõida (ja seda ma ei tee). Aga suvel (mis kohe läbi saab) või siis varasügisel tahaks selle ka ära vahetada, et talveks ais korras. Aga vahetada tuleb siis mõlemad esiamordid. nende vahetamist peame planeerima sest me mõlemad nüüd Härraga tööl ja nädala sees ei saa me kuskile minna. Võib-olla viime siis nädalavahetusel sinna ja järgi kunagi pärast tööpäeva.
Lisaks on vaja mõelda juba talverehvidele.
Kütust võtab võrreldes eelmisega ikka tunduvalt vähem ja siis on lausa lust sõita. Viimane kord, kui täispaagi võtsin, siis nullisin näidikud ära. Sõitsin 1124km ja keskmiseks tuli 4.9 - peaaegu linn ja maantee pooleks. Mulle sobib. Eks vaatab, mis siis talvel teeb. Kui ma maanteel rohkem püsikiirusehoidjat kasutaksin, siis saaksin selle ka ehk madalamaks. Ja palju oleneb ju maapinnast. Härra käis presidendi vastuvõtul ja läks siis oma autoga Tallinnasse. Tartust sinna on ju suhteliselt lauge. Tema sai oma automaatkäigukastiga Audil kütusekulu 5,7 peale ja auto mootor on 2.7! Aga Virumaa ning Võrumaa poole pole see maapind nii lauge midagi + tulevad ka kurvid, eks see kõik mõjutab.
Ei tea, kas Milvi talvel käituda ka tahab. Härra auto -25 C väga ei käivitu :D. Celica läks mul iga ilmaga tööle.
Harjuma pean veel sellega, et on vaja pigem madalamaid käike. Ma vahel kipun seda unustama ja tahan ikka kohe kõrgema käiguni saada, aga autole see sugugi ei meeldi. Riiamäest saan isegi 3. käiguga üles, kui hoog sees on ja foori taga peautuma ei pea, aga näiteks sealt Krooksu juurest Maaülikooli poole võin sellest unistada. Eks see on loogikale ka vastu - mälest üles minnes on vaja pigem jõudu, mida annavad madalama dkäigud, mitte kiirust, mida saab kõrgematega, aga kuna Celicaga sain ma 3. käiguga kenasti hakkama, siis kipun ma vahepeal Milvi omapärasid unustama. Või no pigem seda, et tegu on 1.6liitrise diiselmootoriga. Vahepeal mul on ikka hirm, et äkki hakkan kütusepaaki bensiini võtma, aga õnneks on luugil seespool ka veel kleeps diisel.
No comments:
Post a Comment